JSME NEJVĚTŠÍ POSKYTOVATEL
OUTDOOR ŘEŠENÍ
V ZÁPADNÍCH ČECHÁCH

Po roce další akvizice. Korekt se stal členem mediální skupiny Euronova Group

17. 12. 2015, plzen.cz

Majitel mediální skupiny EuroNova Group Radek Novák znovu rozšiřuje svoji firmu. Tentokrát zacílil více do regionu a koupil reklamní agenturu Korekt, která od roku 1992 působí na Domažlicku a Klatovsku. Mediální skupina tak opět posiluje své pozice a pro západ Čech je zcela nepostradatelným dodavatelem outdoorových kampaní.

Před rokem mediální skupina koupila svého největšího rivala společnost W&P, která patřila německé mediální skupině Heriberta Wühra. Firma W&P jako největší poskytovatel reklamních ploch na západě Čech byla největší konkurencí mediální skupiny Euronova Group. Jak se daří po akvizici celé skupině jsme se zeptali majitele Radka Nováka a výkonné ředitelky Daniely Štíchové.

 

Jak hodnotíte rok, který právě uplynul od zmiňované akvizice?

Radek Novák: Ušli jsme dlouhou cestu, která byla náročná a nesla mnoho změn. Spojit dva největší rivaly nebylo snadné, ale mám ve svém týmu velmi dobré spolupracovníky a tak to zvládáme. Do čela společnosti jsme jmenovali výkonnou ředitelku Mgr. Danielu Štíchovou, která je významnou hybnou silou pozitivních a efektivních změn v celé skupině. Také mi hodně pomáhá můj společník Martin Koča, který svými analytickými postřehy pomáhá vidět věci z jiné perspektivy. Samozřejmě celému týmu patří nemalé díky za kladný přístup a pracovitost. Společnosti se daří velmi dobře. Obrat společnosti roste a nezastavil se ani další plánovaný rozvoj.

 

V současné době přebíráte další firmu. Je sice menší, ale je to další střípek do vaší billboardové mozaiky.

Radek Novák: Přesně tak. Dá se říct, že nákup konkurenčních firem i těch malých je nejlepší cesta k prosperitě. Musíte chápat, že na trhu s venkovní reklamou je pozice dnes velmi těžká a stavět se prakticky nedá. Musíte tedy kupovat. Od nákupu W&P se na nás obrátilo několik firem z našeho oboru s žádostí o jednání na téma akvizice, spojení či jiné formy spolupráce. V současné době jsme ale vybrali Korekt. Výkonná ředitelka společnosti Daniela Štíchová je při akvizicích hlavním pilířem naší strategie. Spolu vytváříme dobrý tým.

 

V loňském roce jste v jednom z článků uvedli, že u outdoorové reklamy je kladen důraz především na kvalitu plochy, její umístění a průběžný servis. Platí tohle pravidlo i u Korektu, který působí pouze na Klatovsku a Domažlicku? Je tato lokalita zajímavá?

Daniela Štíchová: Rozhodně ano. Právě v téhle lokalitě, kde působí Korekt jsme potřebovali doplnit pozice. Rozhodnutí koupit Korekt bylo strategicky výhodně a plánované. Nákup konkurence je totiž z hlediska synergie nejlepší cesta. Získáváme tím mnoho efektů. Pomáhá to i naší tiskárně, protože naše konkurence u nás většinou netiskne, tedy nákupem konkurenčních firem roste i obrat naší polygrafické divize. Tím hlavním efektem je ale udržení cen a kvality venkovní reklamy.

3. prosince jsme podepsali smlouvy o koupi části podniku a převzali jsme tak další reklamní plochy a agenturu zajišťující full servis místní regionální klientele. Jsme rádi, že máme možnost své pozice dále posilovat. Zároveň tak vždy vytváříme nová pracovní místa. Vyzkoušejte naše služby a posuďte sami naši práci.

CHCETE BÝT INFORMOVÁNI O NAŠICH INOVACÍCH A NOVINKÁCH?

PARTNEŘI A PROJEKTY

KDO S NÁMI INZERUJE..