JSME NEJVĚTŠÍ POSKYTOVATEL
OUTDOOR ŘEŠENÍ
V ZÁPADNÍCH ČECHÁCH

W&P Euronova – to nejlepší v outdoorové reklamě

20. 12. 2014, Plzen.cz

Billboardy, bigboardy, venkovní LED TV – to je W&P EURONOVA s.r.o , jednička na trhu v oblasti outdoorové reklamy v západních Čechách. Pokud se chystáte rozjet reklamní kampaň, obraťte se s její realizací na profesionály. Outdoorová reklama patří podle mnoha studií mezi média s nejsilnějším dopadem a působností na lidi.

Majitel mediální skupiny EuroNova Group Radek Novák koupil společnost W&P, patřící německé mediální skupině Heriberta Wühra. „W&P jako největší poskytovatel reklamních ploch na západě Čech byla naší největší konkurencí. Stavět nové plochy je téměř nemožné, tedy pokud chcete rozvoj a expanzi, musíte jít jedině cestou akvizice. Mám rád výzvy, tak mi přišlo zajímavé koupit někoho, kdo je větší, než jsme my,“ říká Novák. Mediální skupina EuroNova Group nyní pokrývá 70 % trhu s venkovní reklamou v západních Čechách.

„U outdoorové reklamy je kladen důraz především na kvalitu plochy, její umístění a průběžný servis,“ řekla Daniela Štíchová, výkonná ředitelka firmy. Největší roli pak hraje lokalita vystavěného nosiče či případné nasměrování a výhledová vzdálenost plochy. „Pravidelnými kontrolami předcházíme snížení efektivity kampaně z důvodů vandalismu nebo poškození plakátů v důsledku klimatických podmínek. Obsazenost reklamních ploch je v průměru 80 %, což reprezentuje kvalitu sítě W&P EURONOVA asi nejvýstižněji,“ doplnila ředitelka.

„Naše společnost disponuje 550 nosiči na území Plzeňského a Karlovarského kraje, ať už se jedná o billboardy o rozměru 5,1 x 2,4 m nebo bigboardy o rozměru 9,6 x 3,6 m,“ uvedla Daniela Štíchová.

Společnost také nabízí výstavbu nové plochy v klientem vybrané lokalitě. Kromě billboardů a velkých reklamních ploch může klient svou kampaň vést také prostřednictvím menších formátů, jako jsou sloupy veřejného osvětlení, lavičky, prosvícené plochy na zastávkách městské dopravy, mostní reklamy, LED obrazovky, lamelové-pohyblivé nosiče či krátkodobé reklamní stojky umístěné do pěších zón.

„Chceme poskytnout klientům nadstandardní servis v kvalitě kampaní a v neposlední řadě i materiálech. Velmi často se nám totiž stávalo, že plakáty k výlepu dorazily v nevalné kvalitě. Klienti pak byli s výsledkem nespokojení. To mě přimělo, abych v roce 2007 vybudoval i divizi polygrafické výroby,“ řekl Radek Novák.

Investicemi do technologického parku tiskárny společnost získala mnoho významných klientů evropského rozměru, například H&M, Reserved, Pietro Filipi, Bioveta, IKEA, Hannah, KEEN, Pfizer, Tally Weil a další.

CHCETE BÝT INFORMOVÁNI O NAŠICH INOVACÍCH A NOVINKÁCH?

PARTNEŘI A PROJEKTY

KDO S NÁMI INZERUJE..